Nawet najwyższej klasy oprogramowanie, nie dostosowane do potrzeb i specyfiki danej firmy, nie spełni swojego zadania. Naszym zadaniem jest sprawić, by tak się nie stało.
Wdrożenie systemu informatycznego jest procesem składającym się z kilku istotnych etapów. Pierwszym krokiem, od którego zależy powodzenie całego projektu jest przygotowanie strategii wdrożenia. Etap ten obejmuje analizę potrzeb i oczekiwań klienta, a także zebranie niezbędnych informacji, które bądź później wykorzystane do konfiguracji programu. Dobrze przeprowadzona analiza przedwdrożeniowa pozwala na szybką i efektywną realizację całego procesu.
Faza testów obejmuje instalację i konfigurację oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych.
Kluczowym etapem jest faza szkoleń. Od tego, jak zostanie przeprowadzony zależy, czy użytkownicy będą postrzegali nowy system jako zło konieczne, czy jako narzędzie zwiększające efektywność ich pracy.
Z technicznego punktu widzenia szkolenia mają na celu zapoznanie użytkowników z wdrażanym oprogramowaniem, zaś z punktu widzenia psychologicznego upewnienie ich, że poradzą sobie z opanowaniem nowego systemu i przekonanie, że pomoże im on w pracy. Z doświadczenia wiemy, iż warto zadbać również o ten drugi aspekt.
Jesteśmy obecni w momencie rozpoczynania pracy na nowym systemie. Służymy użytkownikom wsparciem i rozwiązujemy ewentualne problemy.
Naszym klientom oferujemy również obsługę powdrożeniową. Indywidualnie określamy zasady monitoringu systemów i wsparcia użytkowników.